Гарантія на товари
- Термін гарантії
- На всі товари, що представлені в нашому магазині, надається гарантія відповідно до чинного законодавства України. Зазвичай гарантійний термін становить від 6 до 24 місяців залежно від товару та виробника.
- Умови гарантійного обслуговування
- Гарантійне обслуговування надається за наявності документа, що підтверджує покупку (чек, накладна).
- Гарантія не поширюється на товари, які були пошкоджені внаслідок неправильної експлуатації, механічних пошкоджень, втручання третіх осіб або природного зносу.
- У випадку виникнення проблем з товаром протягом гарантійного терміну, ви можете звернутися до нашого сервісного центру або магазину для безкоштовного ремонту або заміни товару.
Повернення товарів
-
Термін повернення
- Ви маєте право повернути товар протягом 14 днів з моменту отримання, за умови дотримання всіх необхідних вимог.
-
Умови повернення
- Товар повинен бути у первісному стані: не використовуваним, з повним комплектом, у цілісній упаковці та з усіма супровідними документами.
- Повернення товарів, що були у вжитку або втратили товарний вигляд, не приймається.
-
Процедура повернення
- Для ініціювання повернення зв’яжіться з нашою службою підтримки клієнтів через електронну пошту або телефон.
- У заяві на повернення вкажіть причину повернення та прикладіть копію документа, що підтверджує покупку.
- Після отримання вашого запиту, ми надамо вам подальші інструкції щодо відправлення товару.
-
Відшкодування коштів
- Повернення коштів здійснюється протягом 7 робочих днів з моменту отримання товару на склад та перевірки його стану.
- Кошти будуть повернені тим самим способом, яким було здійснено оплату (на банківську картку або готівкою).
Важлива інформація
- Обмін товару: Якщо товар не підходить за розміром, кольором чи іншими характеристиками, ви можете обміняти його на інший товар протягом 14 днів з моменту покупки. Умови обміну аналогічні умовам повернення.
- Контакти для звернення: Для всіх питань, пов’язаних з гарантією та поверненням, ви можете звернутися до нашого відділу підтримки клієнтів за телефоном або електронною поштою.